Min födelsedag

Ja inte vaknade jag pigg och glad, vaknade upp med feber och ett tungt huvud. Så har legat och sovit nästan hela dagen. Tog mig en promenad till ica i trångsund där jag köpte lite födelsedags mat, Anne skulle nämligen komma till mig på kvällen. Och jag måste ju ändå få lite tårta på min födelsedag :)
 
Anne kom raka vägen till mig ifrån Schweiz och hade med sig choklad därifrån, så himla lyxigt hihi. Så jag har haft en mysig kväll i alla fall med mys, prat och god mat. Och nu snarkar hon så sött här brevid mig :)
 
I morgon pallrar jag mig iväg till skolan vare sig jag orkar eller inte, kan vara därför jag aldrig blir frisk för att jag inte tillåter mig själv att vara sjuk.. men men..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback