Sammanfatting av 2012

Hade tänkt skriva en sammanfattning av 2012 men kände att det inte skulle gå och att skriva om mina mål och drömmar för nästa år skulle vara roligare, ett år äldre och visare typ..
 
Detta nya år vill jag göra allt så mycket finare, inte vara lika ledsen och låta andra personer ta min energi och att jag själv inte ska ta min egna energi och tänka negativt hela tiden. Detta ska vara det bästa året i mitt 22 åriga liv. Jag blir färdigutbildad hud och spaterapuet, jag kommer få ett jobb som gör mig lycklig. Jag saknar att jobba så jag går av lite, så ett jobb kommer göra mig superduper lycklig!
 
Året efter detta så drömmer jag om att kanske få en liten bäbis, men bara kanske. Skulle göra mig hel tror jag. Eller så köper jag mig en lägenhet som blir min bäbis. Fast har ju min lilla Nala förstås! Ett vackert hem som jag vet att jag kommer bo i några år skulle vara fint att äga i framtiden.
 
Tillbaka till detta år.. jag har tänkt att till sommaren ska jag ha mina drömben, vågen ska visa ca 10 kg mindre. Så from nu så är det slut på skit mat inte bara pga vikten utan också för min hud och för min hälsas skull. Längtar till vår och värme och framtiden. Framtiden är min och det ska ingen få förstöra! 
 
 
Hade tänkt ta en promenix med Nala nu men hon ville bestämt med sin husse till kompisen Wilde så där får hon leka i dag. Så får jag gå på en liten promenad självi stället, är ju sol ute och så kan jag passa på att köpa med mig lunch hem. Tänkte även börja skriva på mitt specialarbete men sitter lite fast i det just nu.
 
Ha en fin dag alla fina och glöm inte dricka massa vatten nu efter alla festligheter som har varit i veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback