Söndagsångest

Ska inte åka tillbaka till Stockholm i dag utan i morgon men har ändå jätte ångest. Men det måste göras.
 
Skulle ha träffat Keri på stan för frukost vid 12 men jag vaknade halv och hon hade lite feber så vi ställde in det.
 
Åh skulle vilja ha sommar nu och enklare tider. Men, men på 10 veckor nu ska jag gå ner 10 kg. Alltså 1 kg i veckan. SKA gå! Ska börja med shakediet i två veckor för att rensa ur kroppen i från alla slaggprodukter. Kommer bli tufft men billigt ändå. Böhöver ju inte köpa mat på ett tag liksom. Sen efter det hålla mig borta i från chips, godis, bakverk dåliga kolhydrater helt enkelt. Kanske köper jag gymkort eller så kör jag egen träning. Fast det är jag ju mindre bra på. Men ska i alla fall koncentrera mig på kosten nu i alla fall höhö.
 
Kanske kan jag lägga in före bilder, alltså hur jag ser ut nu. Är det någon som vill det? Ge mig en kommentar då! haha. Är ju också kanske roligare för mig och se resultat sen i slutändan. Kanske kommer upp i senare i dag höhö.
 
 
Min kropp på denna bild var jag ganska nöjd med och jag kanske vägde 6 kg mindre där än vad jag gör i dag.
 
 
Denna bilden hittade jag någonstans. Den första bilden så upplever jag min kropp. Kanske har lite mindre midja men låren upplever jag så. Och hennes efter bild skulle jag vilja uppnå.
 
Klarar jag detta så blir det en liten mikael kors väska som morot i sommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback